6 Temmuz 2011 Çarşamba

Şarap misali yaşamak lazım onun gibi yaşlanabilmek için...

  Bir temmuz akşamı, sigaram kendi kendini içiyor ben düşünmeye dalmışken...Bir kadeh şarap kelimelerime eşlik ediyor.Kelimeler aldı başını gidiyor..Yalnızlık,aşk,korkular,kuruntular,mutluluklar üzerine düşünmeden edemiyor insan.Hafif esen rüzgar insanı düşünmeye itiyor. Esen imbat galiba..Anlamam gerçi hangi rüzgar nereye eser beni nereye sürükler boşvermişliğime şaşkınım bu ara. İ.
  Şarap burnumu uyuşturmaya başlamışken umrumda da değil doğrusu..Norah Jones 'Back To Manhattan' söylüyor fonda ve içim uzun zamandır olmadığı kadar huzurlu..
   Umrunda olmamalı bazen hiçbirşey..Zaman akıp giderken, nereye estiğini bilmediğin rüzgarlar eserken, düşünmemeli insan bazen..Düşünmemeli hiçbirşeyi!..Hiç kimseyi!..Kim nederi..!
Düşünmemeli bazen insan, akmıyor yoksa zaman...Ölümü düşündüm uzun süre..Yaşlanmayı sonra..Sonra dedim bırak bunları Mel..Denize girerken kumların üstünde bıraktığım terliğim gibi bıraktım.Ben serinlerken o yanarsa yansın.....! Çıkar bi suya sokarsın geçer...Çok zor biliyorum ama..Bırakmalı bazen herşeyi bir kenara..
 Sevdiğinin kollarında bırakmalı mesela..
Şehrin sıcağında bırakıp serin bir yerlere kaçmalı ya da.
Ne biliyim yatağa girmeden önce uyuduğun odanın dışında bırakmalı en azından.Hindistan cevizli bi güneş kremi tenine işlerken güneş ışınlarıyla gökyüzüne yansıtmalı tüm sıkıntıları...Bikinini sımsıkı bağlarken içindekileri sıkıntıları da bağla hapset bir köşeye...
  Bırakmak lazım bazen akışına..Bari bu aylarda tek derdimiz ayaklarım kum oldu olsun...Dalga sesinden başka bir ses duymasın kulaklarımız...Yakmasın hiç birşey güneşin dışında...Denizden çıktıktan sonra duşta bıraktığın tuzlar gibi bırak herşeyi bir kenara...
  Umrunda olmamalı bazen hiçbirşey hayat küçük şeyleri dert etmek için fazla kısa...Karar,hafif,rahat yaşamak lazım biraz..Şarap içer gibi yaşamak lazım be..Şarap gibi yaşlanmak için...Ne beyaz şarap kadar net!Ne kırmızı şarap kadar derin.. Bir kadeh rose tadında yaşamak lazım biraz netlik biraz derinlik..Biraz meyvemsi biraz kekremsi...Ne yaşarsan yaşa ister sarhoş etsin ister sadece keyif versin..Tadı damağında kalacak şekilde içmek lazım hayatı...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder