16 Şubat 2011 Çarşamba

ben bir şeye şahit oldum..

Ben bir şeye şahit oldum.
Doğa bir yerlerde birilerini saklar sizin için haberiniz yoktur..
Yaralarınızın üzerindeki kabukları nazikçe,canınızı yakmadan almaları için saklar onları belki de kim bilir..
Zamanında akıttığınız gözyaşlarını silmek için ona adresinizi verir...
Ama doğa bi yerlerde birilerini saklar sizin adınıza  ve ihtiyacınız oldugunda, dayanacak gücünüz kalmadığında,inancınızı kaybettiğiniz bir anda onu size gönderir.
Bu kimi zaman hiç tanımadığınız biridir uzaklardan gelir,kimi zaman tanıdığınız biridir yakınınızda bir yerlerde hep sizinledir..Siz ne kadar giderseniz gidin sizi asla terketmeyendir.
Siz her dokunus sizi incitecek zannedersiniz ama o tekrar güven verir...
Çatışmadan hırçınlıktan yorulmuşken ve yorulmaya ve yormaya alışmışken bir de bakmışsınız ki akışına bırakmışsınız herşeyi...
O gelir ve sizi sakinleştirir..
Doğruluğuna inandığınız bütün yanlışlar ruhunuzdan sıyrılıverir...
Ben cok güzel günlere şahit oldum herşeyden vazgeçtiğim  bir anda...
Kahve tadında günlere şahit oldum tahmin edemeyeceğim yoğunlukta...
Birine tekrar hiç düşünmeden koşarak sarılabildim mesela
Ufak kızgınlıklar solda sıfır kalabiliyor keyifli bir sohbetin yanında..
 Ben bir şeye sahit oldum...
Aşkın en tatlı hali yaşanıyor herşeyi oluruna bıraktığında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder