25 Aralık 2010 Cumartesi

uykusuz monolog

Geceyi üç ettim sabahı zorluyorum.Kalp anlar ya bazı şeyleri hisseder ya o fasıldayım şimdi...Günışığıyla yüzleşebilir mi kalbimin kırıkları merak ediyorum. Geceyi üç ettim sabahı zorluyorum..
Camı açıyorum gece giriyor içeri sormadan havada ne kadar hüzün varsa cebine doldurup yanıma geliyor,"ben sana söylemiştim" ifadesi var yüzünde..Aldırmıyorum..
geceyi soluyorum hüzünlerine aldırmadan, bir koku var bu gece havada erguvan rengi...işte ona aldırmamak elde değil..
Aldırmıyorum yokluğuna, aldırmıyorum bu sessizliğe,aldırmıyorum hüzün kokan geceye de kırıp elime verdiğin sevgiler atsan atılmıyor satsan satılmıyor...
Aldırmıyorum gün ışığıyla ukalalıkta yarışıyorum her gün...her kahkaha bir gözyaşı,her kadeh bir hayalkırıklığı silermişcesine yaşıyorum..
Geceyi üç ettim bak geç oldu
Sabahı zorluyorum .
kızgınlıklarıma başımı yaslayıp, kalbime yalnızlığı bastırıyorum..
Aldırmıyorum hiçbirşeye de üzerime sensizliği örtüp ısınmayı beklemek her gece ağır geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder